קידום אתרים לוקאלי

קידום אתרים לוקאלי

מה זה בכלל?

זה חלק מהתפתחות מערכת החיפוש של גוגל וריבוי משתמשים. אני אסביר,
לפני מספר שנים החיפושים היו כלליים וגוגל לא היה עושה את ההתאמות בתוצאות לפי האזור בו המשתמש נמצא או מחפש, היום כשמחפשים "חברה לקידום אתרים", יש סיכוי שגוגל יציג תוצאות שונות לפי המיקום הגיאוגרפי של המשתמש.
מצד שני יש את יש את עקומת הלמידה של המשתמשים בגוגל והרבה גולשים מוסיפים לחיפוש את שם העיר או האזור

קידום אתרים לוקאלי
חיפוש בגוגל לפי עיר

דבר נוסף שהתווסף לאורך השנים הוא תוצאות חיפוש של עסקים על גבי המפה, גוגל מספק רשימת עסקים רלוונטיים על גבי מפה. עסק שרוצה להופיע בתוצאות אלו עליו להקים חשבון גוגל לעסקים ולהזין אותו בתכנים הנכונים המתארים את העסק ואת מיקומו.

חיפוש על גבי מפה בגוגל

אז אנחנו מבינים שהתוצאות שונות מאזור לאזור, ואנחנו יודעים שמי שמנהל חשבון גוגל לעסקים באופן איכותי יופיע בתוצאות של המפה ודבר נוסף שהוא כבר מובן – שם העיר בסוף החיפוש. ולדעתנו זה נושא מאוד חשוב שמתחבר למחקר המילים הנכון ביותר עבור העסק שלך.
מחקר מילים מתחיל בהגדרת המוצר ומסתיים במציאת הביטויים הנכונים ביותר עבור העסק והמיקום שלו, אנחנו עושים מחקר מילים עם התוכנה הטובה ביותר (לדעתנו) ahrefs.com ואתן כמה דוגמאות לניתוח נכון של הנתונים בהתבסס על ההבנה שלעיתים קל יותר ונכון יותר לקדם אתר לוקאלית על פני קידום כללי + מספר הפניות גבוה יותר כאשר ההתאמה 100%

לביטוי "דירות להשכרה" יש 22,000 חיפושים בחודש

דוגמא לחיפוש ביטוי ב ahrefs.com

אבל שימו לב מה קורה כשמוסיפים את האות ב

דוגמא לדוח ב ahrefs.com

לכן הדבר הנכון עבור מתווך מפתח תקווה הוא לקדם לוקאלית (להוסיף את המילה פתח תקווה במגוון ביטויים) את הדירות להשכרה שיש לו במאגר.

הנה סרטון הדרכה איכותי שמסביר מהו קידום לוקאלי

 

6 דברים שכדאי לדעת על גוגל לעסקים (Google My Business)

1. תיאור העסק – זו ההזדמנות שלכם לתאר את העסק שלכם בצורה נכונה אל מול גוגל (כולל שימוש בביטויים הנכונים) ואל מול המשתמשים, כך שיבינו בדיוק במה אתם עוסקים, מה השירות שלכם ולמה כדאי להם לפנות לעסק + הגדרות כתובת נכונות להצגה במפות

2. לבקש מהלקוחות שלכם לדרג את העסק ולספר על החוויה של השירות בגוגל. גוגל יודע להעריך חוות דעת אותנטיות 🙂

3. להוסיף מאמרים ופוסטים לחשבון העסקי, כן זה מאוד עוזר לגוגל להבין ולתעדף את העסק שלכם על פני אחרים

4. אזור השאלות והתשובות – הרבה מחפשים זקוקים לעזרה ואם הם יקראו את התשובה המתאימה לשאלה שלהם אצלך בחשבון… אין צורך להוסיף

5. ישנה אפשרות לקבוע פגישה מתוך הדף העסקי בגוגל, למי שזה יכול להתאים מומלץ בחום

6. אנליזה – גוגל מספקים נתונים מתוך האנליטיקס שלהם על כמות ההופעות בחיפוש וכמות האינטראקציות. חשוב להתעדכן

ואחד בונוס – מתן אפשרות למשתמש לשלוח לעסק הודעה עוד בהיות בגוגל. פיצ'ר מנצח.

אז אם מצאת מאמר זה כמעניין ומתאים לעסק שלך… אתה מוזמן ליצור קשר

מה שרואים מכאן לא רואים משם

נשמח להציג לך זוית חדשה ומעניינת, כזו שגם אם לא יעשה בה שימוש, היא תעשיר אותך באופן מפתיע.
animationanimation

לשיחת ייעוץ מקצועית