לימודי שיווק דיגיטלי יובילו אתכם להצלחה
עולם השיווק הדיגיטלי משתנה במהירות וזאת כמובן בהתאם לחידושים והטכנולוגיות שלא מפסיקים להפתיע. הצורך בהתעדכנות מתמדת הוא קריטי כיום וחשוב להשתלב בתקופה מתקדמת זו. אחת
עולם השיווק הדיגיטלי משתנה במהירות וזאת כמובן בהתאם לחידושים והטכנולוגיות שלא מפסיקים להפתיע. הצורך בהתעדכנות מתמדת הוא קריטי כיום וחשוב להשתלב בתקופה מתקדמת זו. אחת
בעלי עסקים, במיוחד קטנים ובינוניים מוצאים את עצמם לא פעם נלחמים על כל לקוח, מול מתחרים באותו סדר גודל ובטח ובטח מול מתחרים גדולים יותר.
קידום אתרים בעזרת תוכן מסייע לדפי האינטרנט שבאתר של העסק להגיע לדירוג גבוה יותר במנועי החיפוש. איכות התוכן ומבנה הכתיבה משפיעים על מיקום דירוג האתר
מקדם אתרים מפתח, מבצע ומתכנן טכניקות אופטימיזציה ברקע ובתוך האתרים על מנת לקדם את הדירוג וההופעה שלהם בתוצאות מנועי החיפוש. מומחים בקידום אתרים ישתפו פעולה
נראה הרבה פעמים שגוגל מעדיף לדרג במנוע החיפוש שלו מותגים גדולים על פני עסקים קטנים. תחשבו על זה, כשאתם מחפשים ביטוח רכב סביר להניח שבמנוע
כשאנחנו אומרים "ראשון בגוגל" הכוונה היא בדרך כלל להופעה של אתר הבית של העסק בראש תוצאות החיפוש האורגני לביטוי מסוים. כשאנחנו מחפשים ביטוי כלשהו בשורת
גוגל לעסק שלי היא פלטפורמת רישום ופרסום לעסקים מבית גוגל. גוגל מציעה לבעלי עסקים אפשרות לרשום את העסק באינדקס עסקים עם המון אינפורמציה הזמינה לגולשים
קידום לוקאלי הוא קידום אתרים שמתמקד באזור מסוים, במרבית המקרים כמובן האזור בו העסק ממוקם. ההיגיון מאחורי הקידום הלוקאלי אומר שאנשים נוטים לחפש עסקים באזור
נכס דיגיטלי הוא "פיסת נדל"ן" אינטרנטית – נכס וירטואלי שקיים אונליין ונמצא בבעלותכם. בדומה לנדל"ן פיסי, גם רכוש וירטואלי נרכש, מוקם ומתוחזק על ידי מישהו
7 קריטריונים למדידת המקצועיות של מקדמי אתרים כמו בכל תחום מקצועי, בטח ובטח טכני כמו קידום אתרים, לאדם שלא מגיע מהתחום קשה למדוד את איכות
כל אתר שרוצה למשוך אליו גולשים, להעביר את הרושם שהעסק שהוא מקדם נמצא בראש התחום שלו ולהכניס לקוחות לעסק דרך האתר חייב להופיע כמה שיותר
בעלי עסקים, קטנים כגדולים הבינו כבר מזמן שללא נוכחות אונליין קשה מאוד לשמור על בסיס שיווקי איתן. נוכחות אונליין היא חובה – עסק ללא אתר
רגע לפני שנתחיל, למה בכלל צריך לקדם אתר בגוגל? בנייה ועיצוב של אתר באינטרנט היא ההתחלה של חשיפה למספר רב של לקוחות פוטנציאליים. קיומו של
ניהול וקידום אתר דורש זמן והשקעה במיוחד כאשר מנסים להתחרות בחברות גדולות שמקדישות תקציב עצום עבור שיווק העסק שלהם באתר. הופעה בעמוד הראשון של תוצאות
מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם, בהפרש עצום יש לציין, הוא גוגל עם 70% מכל החיפושים ברשת. כשמדברים על קידום אתרים מדברים קודם כל על קידום
האינטרנט מלא וגדוש באתרים על כל נושא ובכל שפה תחת השמש. לא פלא שלהפוך לאתר למוכר ומוביל קשה כל כך. לא פלא גם שעבור אתרים
רגע לפני קריאה, הנה כמה דוגמאות למיקומים של המרפאות שעובדות איתנו: מרפאת שיניים/רופא שיניים בבאר שבוע – מקום ראשון מרפאת שיניים/רופא שיניים ברחובות – מקום
בדף זה תוכלו להתרשם ממגוון כלים שעוזרים לנו לקדם אתרים בגוגל, אלו כלים אליהם אני נחשף באתרים ובלוגים מכל העולם ואותם אני מתמצת כאן בשבילכם