קידום ממומן באינסטגרם

קידום ממומן באינסטגרם - למי זה מתאים

אינסטגרם כבר מזמן הפכה למנוע צמיחה משמעותי לחברות ועסקים, וכלי שיווקי חיוני במארג השיווק הדיגיטאלי. כיום מעל חצי מיליון בעלי עסקים, גדולים וקטנים מפרסמים באינסטגרם, על מנת להגדיל חשיפה, לידים ומכירות. למה ואיך? בוא נצלול פנימה.

אינסטגרם היא אחת מהרשתות החברתיות הבולטות והגדולות בעולם, וגם בישראל , תופסת נתח שוק מכובד ביותר. האפליקציה המבוססת על תמונות וסרטונים קצרים שמה את הויזואליות במרכז. עבור המפרסמים, השילוב של פוטנציאל חשיפה עצום, אפשרויות ניתוח, איפיון ופילוח משתמשים בדומה לפייסבוק עם האפשרות לשים את המוצר או המותג בחזית הפכו אותה לכלי שיווקי נהדר.

לאילו עסקים מתאים לפרסם באינסטגרם?

קהל היעד באינסטגרם צעיר מפייסבוק, ויש עסקים שהפרסום באינסטגרם לא יעשה להם חסד, כמו לדוגמה, שירותים לגיל השלישי, שירותים בין עסקים ועוד, אולם עבור נישות רבות, האפשרות להציג מודעה ממירה מול קהל יעד ממוקד שמכור לשוטטות במרחב המקוון, אינסטגרם מהווה אפיק פרסום קל, נוח ויעיל.

איך מפרסמים באינסטגרם

אינסטגרם נרכשה כבר ב 2012 (איך שהזמן טס) ע"י פייסבוק, וממשק ניהול המודעות שלה עובר דרך חשבון הפייסבוק שלכם. אם אתם לא מכירים את ממשק הניהול של פייסבוק , מומלץ לקרוא את הפוסט הזה ולהקים חשבון מודעות. אל תדאגו, זה יגזול רק מספר דקות מזמנכם.

למעשה, פייסבוק מאפשרים לכם לפרסם את המודעות שלכם גם לפייסבוק וגם לאינסטגרם במקביל. אולם, יש לשים לב שלאזורים שונים של פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם דרישות שונות מבחינת גדלים, כמות טקסט נראית, אורך הסרטון במודעות, ולכן כדאי לבנות מראש מספר גרסאות למודעות שלכם על מנת שיוצגו בצורה המתאימה ביותר בכל פלטפורמה.

איך מגיעים לקהל היעד הרצוי?

פייסבוק יודעים עלינו כמעט הכל, והתפקיד שלנו כמפרסמים הוא למקד לפייסבוק את קהל היעד שלנו ולתת לאלגוריתם של פייסבוק לעשות את העבודה. מיקוד כזה יכול לבוא לידי ביטוי בחלוקה לפי תחומי עניין, גילאים, מגדר, מקום מגורים, מעמד סוציו-אקונומי, סמיכות לאירועים משמעותיים בחיים כמו חתונה, מעבר דירה ועוד.

בנוסף, לכל בעל חשבון מודעות יש נכס חשוב מאד בבעלותו הנקרא קהלים. חשבון פעיל וותיק מחזיק במגוון קהלים שאופינו על ידו ומבוססים על דאטה שנצברה מפעילות הפרסום של העסק, של עמוד הפייסבוק שלו, חשבון אינסטגרם שלו, או האתרים שבבעלותו. כל אלו מספקים לפייסבוק נתונים ממוקדים על הקהל הפוטנציאלי של העסק ומאפשרים למפרסם להגיע לקהל דומה לקהל זה בסמיכות גבוהה.

משמעות הדבר היא שככל שנפרסם ונעבוד נכון, נדע בעצמנו להתמקד בקהלים שמניבים לנו את התמורה הגבוהה ביותר להוצאות הפרסום, ונוכל לאפשר לפייסבוק למצוא לנו קהלים דומים על מנת להמשיך להגדיל את החשיפה שלנו לקהלים מאד ממוקדים.

איך מתחילים?

רוצים לפרסם באינסטגרם? אם יש לכם ניסיון בפרסום בפייסבוק, ואתם בעלי חשבון אינסטגרם פעיל, החיבור הוא קל ומתבקש. אם לא, אין בעיה, כתבנו מדריכים לקידום ממומן בפייסבוק שיוכל לתת לכם את ההכוונה הנכונה, ואנחנו כמובן זמינים עבורכם לכל שאלה בנושא. אתגרו אותנו! 

אנו מציעים ניהול קמפיין ממומן בכל הפלטפורמות האלה

קידום ממומן באמזון
קידום ממומן באמזון

מה שרואים מכאן לא רואים משם

נשמח להציג לך זוית חדשה ומעניינת, כזו שגם אם לא יעשה בה שימוש, היא תעשיר אותך באופן מפתיע!
animationanimation

לשיחת ייעוץ מקצועית