קידום ממומן ביוטיוב

קידום ממומן ביוטיוב - אפשרויות פרסום נרחבות שרבים לא מכירים ולא מנצלים

מהו קידום ממומן ביוטיוב?

יוטיוב, אתר הוידאו הגדול והפופולארי בעולם, הוא גם מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם, ובעל אפשרויות פרסום נרחבות שרבים לא מכירים ולא מנצלים, מה שמותיר אפשרויות פרסום נוחות וזולות שיכולות להניב תוצאות יפות, אם יודעים מראש להגדיר את היעדים שלנו ולתכנן את הפרסום שלנו בהתאם.

img

האם קידום ממומן ביוטיוב עונה על הצורך שלך?

איך מפרסמים ביוטיוב?

ניהול הפרסומות של יוטיוב נעשה דרך ממשק גוגל אדס.  אם טרם פרסמתם בגוגל, תוכלו לפתוח חשבון באותו חשבון גוגל של ערוץ היוטיוב שלכם, בתהליך אינטואטיבי ופשוט שלוקח מספר דקות.

איך מתחילים? כמו תמיד – מגדירים ציפיות

אנחנו מאמינים גדולים במתודיקה. כל פעילות קידום, בין אם מדובר בכתיבת תוכן , קידום אורגני או ממומן, צריכה תכנון מקדים. בכלליות, זה עוזר להבין את התהליך מתחילתו ועד סופו, עוזר לחלק את האסטרטגיה כולה לסגמנטים קטנים יותר וברי ביצוע שניתן להגדיר להם יעדים ברורים, ליישם ולמטב עם הזמן, וכמובן מציב יעדים ברורים למטרות הפעילות.

כאמור, יש לנו , כמו בכל פלטפורמת פרסום מגוון יעדי פרסום ובהתאם לבחירתנו, תכנית פעולה. אז מה אנחנו בעצם רוצים לקדם ביוטיוב?

1 חשיפה / מודעות ומיתוג – אנחנו רוצים לחשוף את קהל היעד הפוטנציאלי שלנו למוצג, שירות או המוצר שלנו.

2 תנועה לאתר / לידים / מכירות – הפניה לדף נחיתה, חנות אונליין, אתר הבית שלנו על מנת לשווק משם את התכנים שלנו , למכור מוצרים ולאסוף לידים.

3 העלאת כמות הצפיות והמעורבות בסרטון שלנו.

4 הצגה של התוכן שלנו בהשוואה לתכני המתחרים.

כל מטרה שכזו ממוטבת בצורה שונה , אם בהגדרות הקמפיינים של יוטיוב, אם בדרך אותה אנחנו רוצים להוליך את הצופים שלנו אל היעד ואם באופן בו ננתח את תוצאות הקמפיין ונבחר את המשך דרכי הפעולה שלנו.

איך בונים קמפיין ממומן ביוטיוב?

בואו ניקח לדוגמה את מטרה 2 – העלאת כמות הפניות לעסק שלנו.

בשלב הראשון עלינו להגדיר לעצמנו איך יוצרים איתנו קשר, ואיך נעקוב אחר כל הפניות האלו ע"מ למטב את הקמפיינים שלנו בצורה מקסימלית. לצורך כך נצא מנקודת הנחה שיש לנו אתר ( או דף נחיתה )  המכיל טופס צור קשר, טלפון לחיץ, כתובת אימייל לחיצה שניתן לעקוב אחרי כל פניה כזו דרך חשבון גוגל אנליטיקס שמשויך לחשבון המודעות שלנו ומוטמע באתר (על כך בהרחבה במאמר אחר) .

בעזרת חיבור פשוט לממשק גוגל אדס, אנחנו מבקשים מגוגל שיסמנו לנו את על הפניות שקיבלנו באתר כתוצאה מהפעלת הפרסום. פעולה פשוטה זו עוזרת לנו להבין אם הפרסום שלנו באמת עובד, ולרדת לרזולוציה של תוכן המודעה או מיקום הפרסום על מנת למטב את הקמפיין שלנו בצורה מקסימלית בהתאם לתוצאות.

בשלב שני נבחר את סוג הקמפיין המתאים לנו. כפי שתראו , גוגל מכוונים אותנו לקמפיינים המתאימים מיד בשלב הגדרות הקמפיין

בחירת קמפיין ממומן ביוטיוב

בשלב השלישי נגדיר הגדרות סטנדרטיות של הקמפיין

בדומה לכל קמפיין בגוגל, גם כאן נגדיר תקציבים , תזמון, קהלי יעד , שפת, מגבלות גיאוגרפיים של הפרסום ועוד. תוכלו לקרוא בהרחבה על הגדרות נכונות לקמפיין בפוסט אחר באתרינו.

הגדרות בממומן של יוטיוב

בשלב הרביעי נבנה קבוצות מודעות

המטרה בפיצול קבוצות מודעות הוא שכל קבוצת מודעות תתמקד בקהל יעד אחר או לחלופין בסוג אחר של מודעות. הגדרת קהלי יעד היא שלב אקוטי, ונרחיב עליו בפעם אחרת. סגמנטציה זו מאפשרת לנו לבחון לעומק ביעילות איזה סגמנט בפרסום שלנו הכי אפקטיבי ומניב תוצאות מירביות ועליו לשים את הדגש.

נבנה מודעות לפרסום

יוטיוב מציע לנו 2 אפשרויות פרסום:

  • מודעות אין סטרים – אותן מודעות שכולנו למדנו להכיר המופיעות לפני סרטונים שבחרנו לצפות. הסט-אפ מאוד פשוט ונראה כך
מודעות אין סטרים ביוטיוב
  • מודעות תמונה , מודעות שמופיעות ביוטיוב וברשת המדיה של גוגל הנראות כך:
איך נראות מודעות ביוטיוב

זהו, אתם מוכנים. זה הזמן להתחיל לעקוב אחר תוצאות הקמפיין ולנתח אותן, לכל קמפיין יש את היעדים שלו, וכפועל נגזר, את המדדים אחריהם אנחנו עוקבים למיטוב הקמפיין.

אנו מציעים ניהול קמפיין ממומן בכל הפלטפורמות האלה

קידום ממומן באמזון
קידום ממומן באמזון

מה שרואים מכאן לא רואים משם

נשמח להציג לך זוית חדשה ומעניינת, כזו שגם אם לא יעשה בה שימוש, היא תעשיר אותך באופן מפתיע!
animationanimation

לשיחת ייעוץ מקצועית