קידום ממומן

דווקא בגלל העובדה שזירת השיווק והפרסום של כל החברות עברה לדיגיטל, קידום אורגני לבדו כבר פשוט לא מספיק ואם יש לכם אתר, דף פייסבוק, עמוד באינסטגרם, ערוץ ביוטיוב וכו', ואתם לא נעזרים בקידום ממומן אתם עושים חצי עבודה. הקידום הממומן לא מחליף את הקידום האורגני בשום אופן, אבל ממש כמו בבניית בית אנו מניחים קודם כל יסודות בצורת אתר, דף עסקי בפייסבוק ותשתית דיגיטלית נוספת, קירות בצורת קידום אורגני, ואת הקידום הממומן בתור הגג החותם את המבנה בצורת מושלמת.

גגלו את זה
גוגל היא אחת הפלטפורמות הגדולות ביותר לקידום ממומן, אם לא הגדולה ביותר, ואם יודעים כיצד להשתמש בקידום הממומן של גוגל בצורה נכונה, התוצאות יכולות להיות מיידיות וכמות הכניסות לאתר יכולה לזנק. הקידום הממומן בגוגל עובד כך שאתם משלמים רק עבור הקלקה על המודעה שלכם והמודעה תוצב שם עד שהתקציב שקבעתם יסתיים. המשמעות של זה היא שליטה מלאה על הכסף שהשקעתם ועל מקורות התנועה של הגולשים לאתר.

קמפיין קידום ממומן בגוגל חייב להתחיל בחקר שוק מקיף ומציאת ביטויי המפתח הרלבנטיים ביותר לעסק. השלב השני יהיה תכנון והקמה של הקמפיין, תוך התאמת מודעה רלבנטית לכל ביטוי מפתח שהוחלט עליו.

כשהקמפיין מנוהל על ידי מקצוענים בתחום, כמו אצלנו, מרגע העלאתו של הקמפיין ניתן לראות תנועה ממוקדת ואיכותית של לקוחות פוטנציאלים לאתר או לדפי הנחיתה אליהם המודעות מפנות.

אבל גוגל לא לבד במשחק!
כאמור, הקידום הממומן היום הוא ערוץ הפרסום והשיווק המרכזי שצריך להיות לכל עסק, וצריך להתאים לכל עסק את ערוץ הפרסום הנכון כדי להגיע לתוצאות המקסמיליות.

הרשתות החברתיות הן אחת מזירות השיווק החמות היום. יש היום כ- 3  מיליון בעלי חשבון ישראלים בפייסבוק, קרוב ל-2 מיליון ישראלים באינסטגרם ויותר ממיליון ישראלים בטוויטר, רובם בעלי כוח קנייה. פייסבוק היא כיום המקום המוביל לשיווק אך ניתן בהחלט להשתמש בשיווק יצירתי גם ברשתות החברתיות האחרות. פייסבוק מצידה רוצה שנשתמש בשירותי הקידום הממומן שלה, לכן מצד אחד הם מוסיפים לו אפשרויות ופיצ'רים כל הזמן ומצד שני לא מאפשרים חשיפה טובה לדפים עסקיים ללא הקידום הממומן. לפייסבוק יש היום את מערכת הקידום הממומן היעילה ביותר בעולם, וחבל לא לנצל זאת לטובתכם, הבעיה היא רק לדעת כיצד עושים זאת נכון, ואת זה בדיוק אנחנו יודעים לעשות.

קידום בעזרת תוכן ידוע כיעיל ביותר בקידום האורגני, אבל גם בקידום הממומן הוא אחד מכלי השיווק החזקים ביותר. קידום בעזרת תוכן ממצב אתכם, למעשה, כאוטוריטות בתחום העיסוק שלכם וגורם לקהל היעד שלכם להתייחס אליכם כמקור המידע הטוב ביותר. קידום התוכן הממומן יכול להיעשות בעזרת פלטפורמות כמו טאבולה ואאוטבריין, אך גם על ידי הכנסת כתבות ממומנות לאתרים גדולים כמוYNET  ואחרים.
כמו בכל קמפיין, גם כאן יש להגדיר במדויק את מטרות הקמפיין ואת קהל היעד שלו כדי להתאים לו את התוכן הנכון .

סרטונים רבותי. העם רוצה לראות סרטונים, רצוי עם כתוביות, ושיהיו מעניינים. רוב האנשים מעדיפים לראות סרטונים מאשר לקרוא, א ב ל 2/3 מהם גולשים מהנייד, אינם מגבירים את הווליום ואינם טורחים אפילו לסובב את המסך כדי לראות את הסרטון. בתוך ים הסרטונים המועלים בכל רגע נתון – למעלה ממיליארד סרטונים שמועלים בכל יום לפייסבוק, ומספר דומה של סרטונים המועלים ליוטיוב מדי יום, יש צורך להבליט את הסרטון שלכם בעזרת קידום ממומן שלו, גם ביוטיוב וגם בפייסבוק.  

מה עוד?
מלבד הפלטפורמות הגדולות שמנינו כרגע יש עוד דרכים ליצור קידום או פרסום ממומן ברשת:

  • שיווק מחדש (Remarketing), המאפשר "לסמן" גולשים שביקרו באתר שלכם ולדאוג שייחשפו לפרסומים של העסק באתרים רלבנטיים.  התהליך הזה גורם, למעשה, למעין שטיפת מוח לגולשים ונותן להם הרגשה של היכרות עם העסק, מה שמגדיל את סיכויי הרכישה שלהם אצלכם.

  • פרסום "מסורתי", הכולל הצבת מודעות ובאנרים באתרים גדולים ופופולאריים או באתרים הקרובים לתחום שלכם.


מקצועני WebManagar יסייעו לכם להבין היכן כדאי לכם להשקיע את הכסף, בהתאם לקהל היעד שלכם, למטרות הקמפיין ולתקציב העומד לרשותכם, יתכננו ויקימו עבורכם את הקמפיין המקצועי ביותר האפשרי. הקמפיין יהיה תמיד מותאם לסלולר כמובן, ובמהלכו אנו עורכים מעקב צמוד אחר תוצאות הקמפיין, ותוך ביצוע אופטימיזציה, כלומר שיפורים והתאמות בהתאם לתוצאות המתקבלות ולניתוח הנתונים, כדי למקסם את ערך הקמפיין עבורכם, וכדי להביא אליכם מקסימום לקוחות פוטנציאלים במינימום עלות.

 

מוזמנים ליצור קשר