קידום אורגני

SEO (SEARCH ENGINE OPTIMIZATION)

 


 

מה זה אומר?

 

קידום אורגני, או בשמו הלועזי SEARCH ENGINE OPTIMIZATION, שבשפה המקצועית נקרא בקיצור SEO , הוא קידום האתר והעסק במנועי החיפוש השונים, ובעיקר בגוגל כמובן.


כששאר הגולשים יחפשו ביטויים שונים הקשורים לעסק, לשירותים שהוא מציע או לתחום שלו, האתר שלכם יעלה בעמוד הראשון של התוצאות, במיקום כמה שיותר גבוה. כלומר, הם יחשפו לשם שלך לפני שיחשפו לשם של המתחרים שלך.

 

קידום אורגני הוא תהליך מתמשך, הדורש השקעה מתמדת ואינו מביא תוצאות בן יום, אך אם הקידום נעשה בצורה נכונה ומביא אתכם למקומות הראשונים, אתם מקבלים חשיפה משמעותית בחינם, וכמות התנועה לאתר שלכם גדלה, ללא צורך לשלם עבור כל אדם בנפרד, כפי שקורה בקידום הממומן, ובטווח הארוך מדובר בחיסכון כללי ניכר. נדגיש שוב כי מדובר בתהליך מתמשך, ואם ברצוננו לשמור על המיקום הגבוה בדף התוצאות, יש להמשיך ולתחזק את הקידום האורגני כל העת.

קידום אורגני

SEO (SEARCH ENGINE OPTIMIZATION)

 

קידום אורגני, או בשמו הלועזי SEARCH ENGINE OPTIMIZATION, שבשפה המקצועית נקרא בקיצור SEO , הוא קידום האתר והעסק במנועי החיפוש השונים, ובעיקר בגוגל כמובן.



מה זה אומר?

 



כששאר הגולשים יחפשו ביטויים שונים הקשורים לעסק, לשירותים שהוא מציע או לתחום שלו, האתר שלכם יעלה בעמוד הראשון של התוצאות, במיקום כמה שיותר גבוה.
הם יחשפו לשם שלך לפני שיחשפו לשם של המתחרים שלך.

 

קידום אורגני הוא תהליך מתמשך, הדורש השקעה מתמדת ואינו מביא תוצאות בן יום, אך אם הקידום נעשה בצורה נכונה ומביא אתכם למקומות הראשונים, אתם מקבלים חשיפה משמעותית בחינם, וכמות התנועה לאתר שלכם גדלה, ללא צורך לשלם עבור כל אדם בנפרד, כפי שקורה בקידום הממומן, ובטווח הארוך מדובר בחיסכון כללי ניכר. נדגיש שוב כי מדובר בתהליך מתמשך, ואם ברצוננו לשמור על המיקום הגבוה בדף התוצאות, יש להמשיך ולתחזק את הקידום האורגני כל העת.



3

שלבים עיקריים לקידום האורגני


  • ביצוע מחקר
    חקר שוק, חקר מתחרים ומחקר אודות מילות החיפוש הרלבנטיות לתחום שלכם הם השלב הראשון בקידום האורגני. המחקר הכרחי וחיוני כדי להצליח לבדל אתכם משאר המתחרים וכדי לקדם את העסק שלכם בצורה נכונה ובעזרת השימוש בביטויי המפתח הנכונים שיקלעו בדיוק אל קהל היעד שלכם.

  • אופיטימיזציה
    אתרים הנבנים על ידי אנשי מקצוע מנוסים נבנים מראש בהתאמה למנועי החיפוש, אך אתרים שנבנו בצורה לא מקצועית מספיק או לפני יותר מחמש שנים עשויים להכשיל את הקידום האורגני מראש, בשל בעיות שונות במבנה האתר ובתוכנו. מנסיוננו, ברוב המקרים אין צורך בבניית האתר מחדש וניתן בהחלט להסתפק בשדרוג קל ברמת התכנות שלו, אך בדרך כלל ישנה עבודה ברמת התוכן שיש להתאים מחדש למנועי החיפוש כדי לשפר את הסיכויים שלו להגיע למקומות הגבוהים בתוצאות החיפוש.
    הקידום האורגני מתבסס היום על תוכן איכותי בפלטפורמות שונות, והתוכן הוא המשתנה היציב ביותר בשנים האחרונות בתוך 200 הפרמטרים השונים הקובעים את מיקום האתר בתוצאות החיפוש, לכן יש להשקיע בו, וחשוב לעשות זאת בצורה נכונה.

  • לינקים
    השלב השלישי בתהליך הקידום האורגני הוא שתילת אזכורים לעסק או לאתר בתוספת לינקים רלבנטיים באתרים שונים, כדי ליצור היכרות עם החברה, המוצר או השירותים שהיא מציעה ולעודד תנועה נוספת אל האתר, מה שמעלה גם את הדירוג שלה אתר בגוגל.

 



המקום השומם ביותר בעולם
הוא העמוד השני
בתוצאות החיפוש...

 

 


כמחצית מהגולשים כלל אינם טורחים לבדוק מעבר לארבע תוצאות החיפוש האחרונות, ונדירים ביותר האנשים שממשיכים לעמוד השני. המאבק להגיע למקום הראשון בתוצאות החיפוש שווה את ההשקעה, בזכות התנופה האדירה של תנועת לקוחות פוטנציאלים רלבנטיים שהאתר שלכם יקבל.

למרות זאת, הרבה אנשים משקיעים זמן וכסף בקידום אורגני ואינם מצליחים להגיע למקומות הראשונים. למה? בגללנו.

כדי שההשקעה שלכם לא תהיה לחינם, וכדי שאכן תיראו תוצאות בדמות טיפוס מתמיד בתוצאות החיפוש, עד ההגעה למקומות הראשונים, חשוב לשכור חברה מקצועית שיודעת בדיוק מה צריך לעשות ואיך לעשות זאת. וכאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה.


המקום השומם ביותר בעולם
הוא העמוד השני
בתוצאות החיפוש...

 


כמחצית מהגולשים כלל אינם טורחים לבדוק מעבר לארבע תוצאות החיפוש האחרונות, ונדירים ביותר האנשים שממשיכים לעמוד השני. המאבק להגיע למקום הראשון בתוצאות החיפוש שווה את ההשקעה, בזכות התנופה האדירה של תנועת לקוחות פוטנציאלים רלבנטיים שהאתר שלכם יקבל.

למרות זאת, הרבה אנשים משקיעים זמן וכסף בקידום אורגני ואינם מצליחים להגיע למקומות הראשונים. למה? בגללנו.

כדי שההשקעה שלכם לא תהיה לחינם, וכדי שאכן תיראו תוצאות בדמות טיפוס מתמיד בתוצאות החיפוש, עד ההגעה למקומות הראשונים, חשוב לשכור חברה מקצועית שיודעת בדיוק מה צריך לעשות ואיך לעשות זאת. וכאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה.



הלכת לאיבוד בגו׳נגל הדיגיטלי?

 

 

 

 

בשביל זה אנחנו כאן

דבר איתנו


הלכת לאיבוד
בגו׳נגל הדיגיטלי?

 

 

 

 

בשביל זה אנחנו כאן

דבר איתנו