קידום
אורגני 

שמים את האתר שלך לפני המתחרים בתוצאות החיפוש בגוגל

הופעה בראש תוצאות החיפוש בגוגל היא בעלת חשיבות קריטית לכל עסק. 50% מסך החיפושים מסתיימים בפנייה ל-3 הראשונים בעמוד
 

אז איך מגיעים למקומות הראשונים?
זה לא קסם וגם לא מזל. קוראים לזה קידום אורגני ויש לו כללים משלו.
בניגוד לקידום ממומן, קידום אורגני לוקח זמן, אבל אחרי שהגעת למיקום טוב, בראש תוצאות החיפוש, אין צורך בתשלום עבור כל משתמש שנכנס לאתר. כלומר - חיסכון גדול בעלויות בטווח הארוך.
רק דמיינו איזו תנופה יקבל העסק שלכם אם 50% מהחיפושים לביטוי הרלבנטי ינחתו ישירות אצלכם באתר.

(ואיך זה עובד? לחצו -> כאן)

 


קידום
אורגני 

שמים את האתר שלך לפני המתחרים בתוצאות החיפוש בגוגל

הופעה בראש תוצאות החיפוש בגוגל היא בעלת חשיבות קריטית לכל עסק. 50% מסך החיפושים מסתיימים בפנייה ל-3 הראשונים בעמוד

 

אז איך מגיעים למקומות הראשונים?
זה לא קסם וגם לא מזל. קוראים לזה קידום אורגני ויש לו כללים משלו.
בניגוד לקידום ממומן, קידום אורגני לוקח זמן, אבל אחרי שהגעת למיקום טוב, בראש תוצאות החיפוש, אין צורך בתשלום עבור כל משתמש שנכנס לאתר. כלומר - חיסכון גדול בעלויות בטווח הארוך.
רק דמיינו איזו תנופה יקבל העסק שלכם אם 50% מהחיפושים לביטוי הרלבנטי ינחתו ישירות אצלכם באתר.

(ואיך זה עובד? לחצו -> כאן)

 



קידום
ממומן 

 

הקמפיין רק עלה וכבר יש כניסות לאתר


קידום ממומן בגוגל מאפשר לך להגיע לעמוד הראשון בגוגל באופן מיידי. למעשה כבר מרגע העלאת הקמפיין תוכל לראות עליה בכניסות לאתר ובפניות לשירותים אותם אתה מציע!

בניגוד לפרסום רגיל בו אתה מפרסם בעבור הצבת מודעה מראש, בקמפיין קידום ממומן התשלום נעשה עבור כל הקלקה על המודעה שפרסמת. המשמעות היא שליטה מלאה על גודל התקציב ועל מקורות תנועת הגולשים לאתר שלך!

(ואיך זה עובד? לחצו -> כאן)





קידום ממומן

הקמפיין רק עלה וכבר יש כניסות לאתר

קידום ממומן בגוגל מאפשר לך להגיע לעמוד הראשון בגוגל באופן מיידי. למעשה כבר מרגע העלאת הקמפיין תוכל לראות עליה בכניסות לאתר ובפניות לשירותים אותם אתה מציע!

בניגוד לפרסום רגיל בו אתה מפרסם בעבור הצבת מודעה מראש, בקמפיין קידום ממומן התשלום נעשה עבור כל הקלקה על המודעה שפרסמת. המשמעות היא שליטה מלאה על גודל התקציב ועל מקורות תנועת הגולשים לאתר שלך!

(ואיך זה עובד? לחצו -> כאן)





ניהול הדיגיטל

עושים לך סדר בג׳ונגל הדיגיטלי

 

 


ההתפתחות הטכנולוגית המהירה מייצרת עוד ועוד תחומים ומקצועות במרחב הדיגיטלי שעסקים לא יכולים בלעדייהם.כל אחד מהתחומים מתפתח במהירות, כל אחד מהם דורש התמחות, וכל אלו עובדים ביחד ככלים שלובים.

לכן על כל התזמורת הזו צריך להיות מנצח אחד שיתאם ויפיק את המקסימום מכל אחד בנפרד ומהחיבור שלהם ביחד.

זה מה שאנחנו עושים בשבילכם:

(ואיך זה עובד? לחצו -> כאן)




ניהול הדיגיטל

עושים לך סדר בג׳ונגל הדיגיטלי

 

 


ההתפתחות הטכנולוגית המהירה מייצרת עוד ועוד תחומים ומקצועות במרחב הדיגיטלי שעסקים לא יכולים בלעדייהם.כל אחד מהתחומים מתפתח במהירות, כל אחד מהם דורש התמחות, וכל אלו עובדים ביחד ככלים שלובים.

לכן על כל התזמורת הזו צריך להיות מנצח אחד שיתאם ויפיק את המקסימום מכל אחד בנפרד ומהחיבור שלהם ביחד.

זה מה שאנחנו עושים בשבילכם:

(ואיך זה עובד? לחצו -> כאן)




מערכות
הגשה

המערכות שמנהלות את המדיה שלך


האתר שלך מציג פרסומות?
בשביל זה יש מערכת הגשה שמרכזת למענך את כל המדיה באתר.

מערכת הגשה = ad servers המורכבת ומתוחכמת היא המקום שכל הפרסומות עוברות דרכו, והיא זו שמנהלת את המדיה, יודעת לתת עדיפות למפרסמים ו/או בורסות וככה היא מייעלת את מערך הפרסום ומגדילה הכנסות.

עם 12 שנות ניסיון במערכות הגשה, יש לנו את היכולת להתאים ולתפור את הפתרון הנכון לכל אתר, קטן כגדול, לבצע הטמעה איכותית באתר, לתת הדרכה לאנשי המדיה ולפתח מוצרי פרסום בהתאמה מלאה.

אנחנו שואפים להבין את מהות העסק שלך ולהתאים לו את התשובה הטובה ביותר, מתוך יכולת להיות יצירתיים בפתרונות נלווים לניהול המדיה כגון: הצעות לשיפור מיקום הבאנרים באתר, התאמת מוצרים מתקדמים וחדשניים, הטמעת מערכות חדשות גם במובייל, ליווי למפרסמים עצמם, ניהול מדיה עודפת בבורסות של גוגל, התנהלות שוטפת מול הלקוחות המפרסמים, ניהול תוכן שיווקי ועוד.

(ואיך זה עובד? לחצו -> כאן)




מערכות
הגשה 

המערכות שמנהלות את המדיה שלך

האתר שלך מציג פרסומות?
בשביל זה יש מערכת הגשה שמרכזת למענך את כל המדיה באתר.

מערכת הגשה = ad servers המורכבת ומתוחכמת היא המקום שכל הפרסומות עוברות דרכו, והיא זו שמנהלת את המדיה, יודעת לתת עדיפות למפרסמים ו/או בורסות וככה היא מייעלת את מערך הפרסום ומגדילה הכנסות.

עם 12 שנות ניסיון במערכות הגשה, יש לנו את היכולת להתאים ולתפור את הפתרון הנכון לכל אתר, קטן כגדול, לבצע הטמעה איכותית באתר, לתת הדרכה לאנשי המדיה ולפתח מוצרי פרסום בהתאמה מלאה.

אנחנו שואפים להבין את מהות העסק שלך ולהתאים לו את התשובה הטובה ביותר, מתוך יכולת להיות יצירתיים בפתרונות נלווים לניהול המדיה כגון: הצעות לשיפור מיקום הבאנרים באתר, התאמת מוצרים מתקדמים וחדשניים, הטמעת מערכות חדשות גם במובייל, ליווי למפרסמים עצמם, ניהול מדיה עודפת בבורסות של גוגל, התנהלות שוטפת מול הלקוחות המפרסמים, ניהול תוכן שיווקי ועוד.

(ואיך זה עובד? לחצו -> כאן)




בורסות

ממקסמים את הרווחים מהטראפיק שלך

מה זה פרסום פרוגרמטי ואיך הוא עוזר לך להגדיל הכנסות

 

כל אתר קטן כגדול מציג פרסומות של גוגל ADX, לרוב הפרסומות מוצגות בפלטפורמת אדסנס.

המשקל שהבורסות היו מקבלים עד לא מזמן היה קטן מתוך כל המדיה באתר, רוב המדיה הוקצאה למפרסמים ישירים והשאריות היום מוקצות לבורסות. היום זה משתנה ורוב המדיה פרוגרמטית.

(ואיך זה עובד? לחצו -> כאן)

 


בורסות 

ממקסמים את הרווחים מהטראפיק שלך

מה זה פרסום פרוגרמטי ואיך הוא עוזר לך להגדיל הכנסות

 

כל אתר קטן כגדול מציג פרסומות של גוגל ADX, לרוב הפרסומות מוצגות בפלטפורמת אדסנס.

המשקל שהבורסות היו מקבלים עד לא מזמן היה קטן מתוך כל המדיה באתר, רוב המדיה הוקצאה למפרסמים ישירים והשאריות היום מוקצות לבורסות. היום זה משתנה ורוב המדיה פרוגרמטית.

(ואיך זה עובד? לחצו -> כאן)

 



ניהול
המדיה

משרד הפרסום הפרטי שלך


האינטרנט הפך את מחלקת המדיה במשרדי הפרסום למחלקה (אולי) החשובה ביותר. הוא גם הפך את פרישת המדיה למקצוע, שמתבסס על נתונים ופילוח ואנליטיקה של המידע.

כזהו גם ניהול מערך הפרסום באתר. מקצוע. בעל חשיבות אדירה לעסקים. מנהל מדיה שמכיר לעומק את מערכת ההגשה, את כל האפשרויות שלה ואת אופן ההטמעה באתר - יוביל את העסק שלך למחוזות הרחוקים ביותר.

רוב האתרים מנהלים את המדיה שלהם ללא אנשי מקצוע, וככה - בסוף היום ההכנסות נפגעות.
עולם המדיה מתקדם במהירות, וכמות הפתרונות ושכלולי המדיה שצצים כל יום היא אדירה. מנהל המדיה חייב להיות עם היד על הדופק, בעל חשיבה יצירתית ומעודכן. ושם בדיוק אנחנו נמצאים. מנהלים את המדיה במבחר גדול של אתרים בארץ, ומהווים את חוד החנית בניהול מדיה. אין עוד חברה שעושה את זה כמונו.

(ואיך זה עובד? לחצו -> כאן)



ניהול
המדיה

משרד הפרסום הפרטי שלך

האינטרנט הפך את מחלקת המדיה במשרדי הפרסום למחלקה (אולי) החשובה ביותר. הוא גם הפך את פרישת המדיה למקצוע, שמתבסס על נתונים ופילוח ואנליטיקה של המידע.

כזהו גם ניהול מערך הפרסום באתר. מקצוע. בעל חשיבות אדירה לעסקים. מנהל מדיה שמכיר לעומק את מערכת ההגשה, את כל האפשרויות שלה ואת אופן ההטמעה באתר - יוביל את העסק שלך למחוזות הרחוקים ביותר.

רוב האתרים מנהלים את המדיה שלהם ללא אנשי מקצוע, וככה - בסוף היום ההכנסות נפגעות.
עולם המדיה מתקדם במהירות, וכמות הפתרונות ושכלולי המדיה שצצים כל יום היא אדירה. מנהל המדיה חייב להיות עם היד על הדופק, בעל חשיבה יצירתית ומעודכן. ושם בדיוק אנחנו נמצאים. מנהלים את המדיה במבחר גדול של אתרים בארץ, ומהווים את חוד החנית בניהול מדיה. אין עוד חברה שעושה את זה כמונו.

(ואיך זה עובד? לחצו -> כאן)




ניהול
רשתות
חברתיות

 

הופכים את כיכר העיר של המילניום לקהל שבוי


אם אתה לא שם, אתה לא קיים
הרשתות החברתיות הן זירת השיווק (אולי) המשמעותית ביותר, שאין להתעלם ממנה.


קידום העסק ברשתות החברתיות מתחלק לשניים:

  • שיווק ברשתות החברתיות, הנקרא בשפה המקצועית (Social Media Marketing (SMM
  • קידום אתרים ברשתות החברתיות, הנקרא בשפה המקצועית (Social Media Optimization (SMO

פייסבוק, אינסטגראם, לינדקאין, פינטרס, טאמבלר, טוויטר, סנאפצ'ט, גוגל פלוס - בכל אחד מהם קהל אחר, כאמור, וכללים אחרים לגמרי, רשמיים או לא רשמיים, הנוגעים לפרסום ושיווק באותה רשת. הסיכוי של בעל עסק שאין לו ידע מקצועי בשיווק ברשתות החברתיות להצליח בכך ולראות תוצאות הוא קטן מאוד.

(ואיך זה עובד? לחצו -> כאן)

 


ניהול
רשתות
חברתיות

 

הופכים את כיכר העיר של המילניום לקהל שבוי

אם אתה לא שם, אתה לא קיים
הרשתות החברתיות הן זירת השיווק (אולי) המשמעותית ביותר, שאין להתעלם ממנה.


קידום העסק ברשתות החברתיות מתחלק לשניים:

  • שיווק ברשתות החברתיות, הנקרא בשפה המקצועית (Social Media Marketing (SMM
  • קידום אתרים ברשתות החברתיות, הנקרא בשפה המקצועית (Social Media Optimization (SMO

פייסבוק, אינסטגראם, לינדקאין, פינטרס, טאמבלר, טוויטר, סנאפצ\'ט, גוגל פלוס - בכל אחד מהם קהל אחר, כאמור, וכללים אחרים לגמרי, רשמיים או לא רשמיים, הנוגעים לפרסום ושיווק באותה רשת. הסיכוי של בעל עסק שאין לו ידע מקצועי בשיווק ברשתות החברתיות להצליח בכך ולראות תוצאות הוא קטן מאוד.

(ואיך זה עובד? לחצו -> כאן)

 



כתיבת
תוכן

נותנים עומק וחיים לעסק שלך


הכל מתחיל ונגמר בתוכן. או לפחות כמעט הכל. מצד אחד, המידע המקצועי של כל חברה מצוי היום באינטרנט.
מצד שני, האינטרנט הוא מקור המידע הגדול בעולם, ורוב האנשים ייגשו אליו לחפש מידע אודות על הכל: מוצרים לרכישה, בעיות רפואיות, ייעוץ תזונתי, תשובות לשיעורי בית עוד ועוד.
מצד שלישי, מחקרים מוכיחים כי מי שנתפס כבעל ידע בתחום מסוים ומוכן לחלוק אותו, הוא זה שפונים אליו לקנייה בסופו של דבר.
מצד רביעי, מידת הרלבנטיות של התוכן לגולשים, עדכניותו והערך שהגולשים מוצאים בו נמדדים על ידי גוגל בדרכים שונות, לכן התוכן חשוב גם לקידום האתר במנועי החיפוש.

לכן התוכן באינטרנט הוא קריטי. ללקוחות פוטנציאלים, לקידום אורגני של העסק ברשת, למוניטין. לכן הוא חייב להיות עדכני, רלבנטי, מקצועי, ובעל ערך לגולשים.

ניהול תוכן מקצועי ונכון מתחיל בהבנת צרכי הגולש ואיתור הפתרון או המידע שהעסק שלך יכול לתת לקהל היעד. וממשיך בהבנה של מהות התוכן, ובחינה של צורתההגשה הנכונה, במקום, זמן ותצורה.
זה מה שאנחנו עושים כאן.

(ואיך זה עובד? לחצו -> כאן)



כתיבת
תוכן

נותנים עומק וחיים לעסק שלך

הכל מתחיל ונגמר בתוכן. או לפחות כמעט הכל. מצד אחד, המידע המקצועי של כל חברה מצוי היום באינטרנט.
מצד שני, האינטרנט הוא מקור המידע הגדול בעולם, ורוב האנשים ייגשו אליו לחפש מידע אודות על הכל: מוצרים לרכישה, בעיות רפואיות, ייעוץ תזונתי, תשובות לשיעורי בית עוד ועוד.
מצד שלישי, מחקרים מוכיחים כי מי שנתפס כבעל ידע בתחום מסוים ומוכן לחלוק אותו, הוא זה שפונים אליו לקנייה בסופו של דבר.
מצד רביעי, מידת הרלבנטיות של התוכן לגולשים, עדכניותו והערך שהגולשים מוצאים בו נמדדים על ידי גוגל בדרכים שונות, לכן התוכן חשוב גם לקידום האתר במנועי החיפוש.

לכן התוכן באינטרנט הוא קריטי. ללקוחות פוטנציאלים, לקידום אורגני של העסק ברשת, למוניטין. לכן הוא חייב להיות עדכני, רלבנטי, מקצועי, ובעל ערך לגולשים.

ניהול תוכן מקצועי ונכון מתחיל בהבנת צרכי הגולש ואיתור הפתרון או המידע שהעסק שלך יכול לתת לקהל היעד. וממשיך בהבנה של מהות התוכן, ובחינה של צורתההגשה הנכונה, במקום, זמן ותצורה.
זה מה שאנחנו עושים כאן.

(ואיך זה עובד? לחצו -> כאן)



בניית אתרים

כדי שהמוצרים שלכם יתחילו לעבוד בשבילכם

 

 

 

אתר האינטרנט הוא הכלי השיווקי שלך, לעיתים המשמעות שלו בשבילך היא להיות או לחדול. אתר אינטרנט מוצלח חייב להיות בנוי על אסטרטגיה שיווקית מדוייקת, איפיון ברור וחווית משתמש נכונה כדי לשרת את העסק בצורה הנכונה ביותר.

כדי לנהל נכון את בניית האתר יש צורך בידע מקצועי רב ויכולת לנתב ולכוון את כל המשתנים לעבר מטרה אחת ברורה - שיווק מדוייק את העסק (או הרעיון או המוצר)

על חשבוננו!


אתם בדרך לבניית אתר חדש? בואו לפגישת ייעוץ איתנו.

הפגישה ללא עלות ולא תחייב אתכם כלפינו והיא יכולה לחסוך לכם כסף רב על בניית אתר שלא יתאים לצרכיכם ויעמוד אח״כ בשממונו. ראו הוזמנתם!

(ואיך זה עובד? לחצו -> כאן)

 


בניית אתרים

כדי שהמוצרים שלך יתחילו לעבוד בשבילך

 

אתר האינטרנט הוא הכלי השיווקי שלך, לעיתים המשמעות שלו בשבילך היא להיות או לחדול. אתר אינטרנט מוצלח חייב להיות בנוי על אסטרטגיה שיווקית מדוייקת, איפיון ברור וחווית משתמש נכונה כדי לשרת את העסק בצורה הנכונה ביותר.

כדי לנהל נכון את בניית האתר יש צורך בידע מקצועי רב ויכולת לנתב ולכוון את כל המשתנים לעבר מטרה אחת ברורה - שיווק מדוייק את העסק (או הרעיון או המוצר)

על חשבוננו!


אתם בדרך לבניית אתר חדש? בואו לפגישת ייעוץ איתנו.

הפגישה ללא עלות ולא תחייב אתכם כלפינו והיא יכולה לחסוך לכם כסף רב על בניית אתר שלא יתאים לצרכיכם ויעמוד אח״כ בשממונו. ראו הוזמנתם!

(ואיך זה עובד? לחצו -> כאן)

 



הלכת לאיבוד בגו׳נגל הדיגיטלי?

 

 

 

 

בשביל זה אנחנו כאן

דבר איתנו