ניהול הדיגיטל

תחום האינטרנט כולל את הכל כמעט ומדובר בזירה השיווקית התוססת ביותר והאפקטיבית ביותר שיש היום. החברות היחידות שעדיין משקיעות סכומים גדולים מחוץ לעולם הדיגיטל הן חברות בסדר גודל של קוקה קולה, וגם הן משקיעות במקביל בשיווק דיגיטלי. לכן כיום, ניהול תחום האינטרנט מקיף נושאים רבים וכמנהלי תחום האינטרנט שלכם  אנחנו מקפידים להעסיק מומחים בכל הנושאים, כך שנוכל לתת לכם את המענה הטוב ביותר לשירות ההיקפי הקרוי תחום האינטרנט.

הנוכחות של כל חברה באינטרנט היום אינה מתחילה ונגמרת בבניית אתר תדמית או קידומו, וכדי להפוך את השיווק הדיגיטלי לאפקטיבי חייבים נוכחות מקודמת גם ברשתות החברתיות הרלבנטיות לכם, ועם הגדילה הבלתי פוסקת של תחום הקניות באינטרנט מומלץ לרוב החברות להחזיק פלטפורמת מכירה מקוונת כלשהי. את כל זה יש לעשות כמובן עם האצבע על הדופק, תוך הפגנת נוכחות דיגיטלית בלתי פוסקת, קיום קשר שוטף עם הגולשים, עדכוני תוכן תכופים וניהול נכון של כל העסק הזה.

הגדרת המטרות העיקריות של ניהול תחום האינטרנט משתנה מעט מעסק לעסק, אבל ניתן להגדיר כמה מטרות ברורות שחוזרות על עצמן בכל מקרה. סביב המטרות האלה אנחנו מנהלים את כל תחום האינטרנט:

  • הגדלת היקף המכירות כתוצאה מהפעילות באינטרנט.

  • מיצוב החברה כמובילה בתחומה.

  • הגדלת תנועת הגולשים והגדלת רמת המעורבות שלהם באתר העסק או ברשתות החברתיות.

את המטרות הללו משיגים במגוון אמצעים, כשבכל אחד מהם יש צורך לפעול בצורה שונה.

בניית אתר, ניהולו ותפעולו
אתר אינטרנט אמור לשרת מספר מטרות ומטרות משנה, שעל כולן יש לחשוב כבר בעת בנייתו: יצירת תדמית חיובית לחברה, קידום פלטפורמת מכירות, התאמה ואופטימיזציה של האתר למנועי החיפוש השונים ובראשם גוגל ועוד. לכן, יש צורך לעבוד בצורה מסודרת ועקבית, להפיק מסמך אפיון, לעצב את האתר ולבנות אותו.

עליית האתר לאוויר אינה סיום הדרך אלא תחילתה בלבד. כעת יש להמשיך ולנהל את האתר, לעדכן את התכנים שבו במידת הצורך, לדאוג להעלאת תכנים חדשים כל העת – כתובים או מצולמים, וליצור לינקים מושכים לאתר ברחבי הרשת כדי לדאוג לתנועה מתמדת של גולשים לאתר.

במקביל יש לדאוג לבקרת באגים קבועה ותיקונם במקרה הצורך ולמתן תמיכה לגולשים ולעסק, לנתח את הנתונים ולשפר את האתר כל הזמן, כדי להגיע לתוצאות הראשונות בגוגל ולהישאר שם וכדי לשמור על רמת רלבנטיות גבוהה לגולשים, שהם קהל היעד של העסק, במטרה להפוך אותם ללקוחות, בסופו של דבר.  

קידום האתר בגוגל
כאמור, קידום האתר מתחיל כבר בבנייתו בצורה נכונה ובבניית עולם התוכן הנכון, תוך הקפדה על מעקב אחר כללי הקידום האורגני המשתנים כל העת. קידום בגוגל, אורגני או ממומן, כרוך בביצוע מחקר מילים למציאת המילים המתאימות לקידום, ביצירת תכנים רלבנטיים בתוך האתר ומחוצה לו, בניית קמפיינים מתאימים, יצירת דפי נחיתה, וכאמור, תמיד יש לבצע מעקב אחר הנתונים, ניתוח שלהם ושיפור הביצועים בהתאם.

רכש מדיה והפקה
רכש מדיה, כלומר רכישת שטחי פרסום באינטרנט, חייב להיעשות מתוך הבנה עמוקה בתחום כדי שיהיה אפקטיבי. זה לא מספיק לשים סכומי כסף גדולים על פרסומות בכל מיני מקומות ויש לדעת היכן יעבוד פרסום מסוים בצורה הטובה ביותר והיכן כדאי לוותר כלל על הפרסום בשל חוסר אפקטיביות.

הפקת מוצרי הפרסום כוללת את כתיבת התוכן ועיצוב הפרסום וכדאי שתיעשה על ידי קופירייטרים מומחים ומעצבים גרפיים מקצועיים כדי להגיע לכמות ההקלקלות הגדולה ביותר האפשרית והגדלת יחס ההמרות בפרסום.

ניהול נוכחות ברשתות החברתיות
הרשתות החברתיות השונות, ובעיקר פייסבוק, הן זירת השיווק החמה ביותר היום, ולכל עסק כמעט יש דף פייסבוק. השאלה היא איך מתנהל הדף ועד כמה הוא יעיל בהבאת תוצאות המשרתות את מטרות העל שהוגדרו עבור הנוכחות האינטרנטית של העסק.

הדף העסקי של העסק חייב להיות המשך ישיר למיתוג העסק בכלל וברשת בפרט, ולהוות זרוע שיווקית של האתר ושל העסק. השיווק ברשתות החברתיות צריך להיות מותאם לקהל היעד השונה הנמצא בכל אחת מהן ויש לבנות תוכנית שיווקית מתאימה לכל רשת חברתית בנפרד.

הטיפול בנוכחות העסק ברשת החברתית חייב להיות יומיומי, תוך שמירה על קשר רציף עם הגולשים ומתן מענה מהיר ומיידי לכל פנייה וניהול חכם של תקציב הפרסום.

שיווק דיגיטלי  אחר
ערוצי השיווק הדיגיטליים הם אינסופיים כמעט: שיווק באמצעות דיוור, הקמת ערוץ וידאו ביוטיוב או מחוצה לה ועוד. תחום השיווק הדיגיטלי מתפתח כל העת ואנשי מקצוע טובים חייבים להתעדכן כל הזמן בכל המתחדש בתחום כדי להפיק ממנו את המקסימום האפשרי בשבילכם, הלקוחות שלנו.

 

מוזמנים ליצור קשר