ניהול תוכן

תוכן…תוכן…תוכן…

בעידן בו המידע המקצועי של כל חברה מצוי באמצעים אלקטרוניים, משמע באינטרנט, על החברה להשקיע במידע זה בכדי למצב עצמה כמקצועית ואמינה בעיניו של הגולש והמשתמש.
גוגל, הוקמה כאמור בכדי לתת לגולש את המידע הרלבנטי ביותר לחיפוש שלו וכמו כן לבדוק את אמינות התוכן ומקצועיותו. ניהול שוטף לתחום האינטרנט מתחיל בתוכן! לא סתם יש האומרים – תוכן תוכן תוכן…

ניהול התוכן יבוא לידי ביטוי בהבנת צרכיו של הגולש,  מה להציג לו בתוכן מצד אחד, ומצד שני איך להציג את התוכן ואיפה להציג אותו בכל אחד מדפי האתר. הסדר וההיררכיה בתוכן  חשובים ביותר ואם הם מוצגים באופן איכותי הגולש ירצה להמשיך לגלוש באתר ואף לחזור אליו ולשתף את חבריו – עלינו לקחת את הגולש יד ביד ולהוביל אותו בצורה פשוטה למידע הרלבנטי ביותר אשר עבורו הוא הגיע לאתר.
על כן עלינו להיות מקצועיים, בעלי נסיון, אמינים ולא מבלבלים.

ניהול תוכן הוא סוג של אומנות.