ניהול מדיה

ניהול מדיה אינו עניין פשוט כלל ועיקר

חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים, כגון: מערכת ניהול באנרים המתאימה לאתר ולאופי החברה; פלטפורמות פרסום שונות המאפשרות לאתר לנהל את הפרסום ולבחון אפיקי הכנסה שונים; מנהל מכירות (אם צריך); והכי חשוב – הידע והנסיון שיש למנהל המדיה.

יש מערכות באנרים חינמיות וחלקן לא, אולם מה שחשוב זה שהמערכת תדע למדוד את המדיה ותספק נתונים סטטיסטיים כגון CPM, CTR.

אנו ב- WEBMANAGER, ממליצים על ה-OPENX הפתוחה או על ה-DFP של גוגל (בעצם  גרסה מינימלית לדאבל קליק) שהן חינמיות וקלות לתפעול יחסית.

יש לבחון את האפשרויות להכניס מפרסמים מתוך תוכניות שותפים או לקחת מנהל מכירות שיסגור חוזי התקשרות עם מפרסמים, בכל אופן חשוב להשאיר את האתר צבוע בבאנרים. עדיף שהבאנרים יהיו בגדלים הסטנדרטיים – מה שיכול לסייע למפרסמים.

ניהול הפרסום הוא שירות שאנו נותנים מתוך אפיון צרכי האתר והלקוח.